czwartek, 2 marca 2017

Bajki, które oglądam

Cześć to ja Bajeczka.
Dzisiaj chciałam wam pokazać jakie bajki na co dzień oglądam, mam nadzieję, że o żadnej nie zapomniałam :)  

Pierwsza bajka jaką wymienię jest moją najulubieńszą na wymienionym kanale. 


Tutaj najwięcej bajek oglądam, jest ich aż 13 :D

Niesamowity świat Gumballa 

Magiczne magimiecze

Pora na przygodę

Atomówki

Chowder

Johny Test

Toonix

Zwyczajny serial

Super Ciapy

Flap Jack

Mixele

Między nami misiami 

Clarence



Na Disney XD oglądam tylko sześć bajek.

Fineasz i Ferb 

Sadzone jaja

Star Butterfly

Kornisz i Fistach

Penn Zero

Atomowy Pacyn



Na Disney Channel uwielbiam dwie super bajki ale oprócz tego oglądam jeszcze kilka innych.

 Miraculum: Biedronka i Czarny Kot 

Elena z Avaloru

Wodogrzmoty Małe

The Zhu Zhu

Era Ronków

FalsyfiKot



SpongeBob Kanciastoporty

Wróżkowie Chrzestni

Dorwać Blake'a

Henio Dziubek

Inwazja Królików 

Piekaczki

Potwory kontra Obcy

Sanjay&Craig

Na Disney Channel i Nickelodeon oprócz super bajek są jeszcze fajne seriale ale nie wiem czy chcecie, żebym o nich wspomniała 
Jaka jest wasza ulubiona bajka ?

Zapomniałam wam powiedzieć, że codziennie to raczej nie dam rady tutaj pisać bo mam dużo obowiązków. Ale obiecuję, że posty będą się pojawiać przynajmniej co dwa dni. Chyba, że znajdę chwilę to wtedy coś ekstra wrzucę :)
Pozdrawiam Bajeczka

5 komentarzy:

  1. super blog ja jestem z tego nowego bloga napisz może o pokemonach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo fajny pomysł mi dałaś :) Myślę, że za jakiś czas pojawi się post o pokemonach :)

      Usuń
    2. super na pewno przeczytam

      Usuń
    3. Pikaaczu daj adres do swojego bloga bo nie mogę go znaleźć a chcę być u Ciebie na bieżąco :)

      Usuń
  2. 30 yr old Software Consultant Dolph Prawle, hailing from Arborg enjoys watching movies like Joe and Inline skating. Took a trip to The Sundarbans and drives a Ferrari 412S. sprobuj tutaj

    OdpowiedzUsuń

Hej jeśli tak jak ja lubisz bajki zostaw komentarz. Niech nasz bajkowa rodzinka się powiększa :)