środa, 1 marca 2017

Cześć to ja Bajeczka

Cześć wszystkim. Jestem Bajeczka, jest to mój pierwszy wpis więc z góry przepraszam za tak mało bajkowy temat :) Ten blog to będzie wielkie bajkowe szaleństwo. 
Tutaj będziecie mogli znaleźć informacje o swoich ulubionych bohaterach, na pewno znajdziecie tutaj Miraculum: Biedronka i Czarny Kot, Harmidom, Soy Luna, atomówki i wiele wiele więcej bajkowych bohaterów. Oprócz tego będzie dużo fajnych rzeczy związanych z bajkami . Jeśli chcesz mieć wpływ na to co będzie udostępniane na blogu napisz komentarz i pomóż stworzyć naszą bajkową rodzinkę. 
Okej wasza Bajeczka leci już spać a na dobranoc mam dla Was kilka bajkowych obrazków. 



Który Wam się najbardziej podoba ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej jeśli tak jak ja lubisz bajki zostaw komentarz. Niech nasz bajkowa rodzinka się powiększa :)