środa, 8 marca 2017

Quizy o bajkach - sprawdź się razem ze mną

Cześć to ja Bajeczka. 
Jako, że lubię bajki mam dzisiaj dla was quizy o nich. Mam nadzieję, że wy też lubicie takie rzeczy.
Quizy brałam losowo, oczywiście wybierałam te, które bajki lubię oglądać.
 Na pewno będzie więcej takich postów, jeśli tworzysz quizy na stronie samequizy i Twój quiz jest związany z bajkami to śmiało zostaw link w komentarzu a na pewno go rozwiąże. 
Może Ci się uda i Twój quiz trafi do następnego posta. 
Dla tych wszystkich, którzy będą mieli ochotę zmierzyć się w quizach w tych, których ja brałam udział, fajnie by było gdybyście zostawili komentarz z wynikiem.   
Tak jak już wcześniej wypomniałam, wszystkie quizy są ze stronki samequizy.pl
Pierwszy test nosi tytuł "Którą postać ze "Spongebob Kanciastoportego" przypominasz?"  
W tym quizie wyszło mi, że przypominam Patryka Rozgwiazdę. W ogóle się z tym wynikiem nie zgadzam. Kto chcę się sprawdzić w tym teście niech kliknie TU

Następny quiz był o bajce Wodogrzmoty Małe i quiz nazywał się "Która postać z "Gravity Falls" zostanie Twoim przyjacielem"
Wyszło mi, że moją przyjaciółko zostanie Wendy, bardzo mi się podoba taki wyniki. 
Chociaż szkoda, że Wendy częściej nie występuje w bajce :)
Jeśli chcesz się sprawdzić w tym teście kliknij TU

Okej czas na trzeci quiz o  Fineaszu i Ferbie i nosi tytuł "Którą postać z "Fineasza i Ferba" przypominasz?"
Bardzo fajny wynik mi wyszedł :) Lubie Ferba chyba bardziej niż Fineasza :)
A  Ty kogo przypominasz ?
Jeśli chcesz sprawdzić to, to kliknij TU

Na dzisiaj to już koniec, mam nadzieję, że wam się taki post podobał :)
Pozdrawiam Bajeczka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej jeśli tak jak ja lubisz bajki zostaw komentarz. Niech nasz bajkowa rodzinka się powiększa :)