niedziela, 12 marca 2017

Weekendowe gry - Gry Ubieranki

Cześć wszystkim to ja wasza Bajeczka :)
Jutro poniedziałek trzeba iść do szkoły, kto się cieszy ?
Co dzisiaj robicie ? Znajdziecie czas na pogranie w gry, które dla was znalazłam :)

Pierwsza ubieranka będzie o jednej z moich ulubionych bajek czyli Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Naszym zadaniem jest w tej grze najpierw znaleźć ukryte przedmioty a później ubrać naszą Biedronkę. Gra strasznie szybko, mało opcji do wyboru ale warto w nią zagrać. Jeśli chcesz w nią zagrać naciśnij TU

Kolejna ubieranka jest związana z kreskówką Pora na przygodę. Naszym zadaniem jest stworzenie swojego bohatera, który będzie pasował do "Pory na przygodę". W tej grze fajne jest to, że jest strasznie dużo ubrań włosów i dodatków. Naprawdę w tej grze można zaszaleć, ja swoją postać nazwałam Księżniczka Chmurzasta. Jestem ciekawa jak będą wasze postacie wyglądać. Czy też dacie im imiona ? Jeśli chcecie zagrać w tą grę naciśnij TU

Następna ubieranka jest z głównymi bohaterami bajki Fineasz i Ferb. Ubieranka szybka i przyjemna ale ma jedną wadę. Gdy wybierałam spodnie dla Ferba to później nie mogłam już ich zmienić. Może to jakiś błąd gry a może coś jest nie tak z moim komputerem. Pomimo tego jeśli ktoś chcę zagrać w tą grę niech kliknie TU

Ostatnia ubieranka na dzisiaj jest z naszym Kanciastoportym przyjacielem czyli SpongeBob'em.  Ubrania są dla niego naprawdę zwariowane, ciężko jest się zdecydować na coś. Co sądzicie o moim SpongeBob'ie ? Kto z was lubi oglądać tą bajkę ? Jeśli chcecie w nią zagrać to kliknijcie TU 

Mam nadzieję, że dzisiejszy post wam się spodobał :) Byłoby fajnie gdybyście zostawili jakiś komentarz :) Jeśli macie swojego bloga to zostawcie do niego adres ja na pewno Ciebie odwiedzę i  zostawię komentarz :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej jeśli tak jak ja lubisz bajki zostaw komentarz. Niech nasz bajkowa rodzinka się powiększa :)