czwartek, 16 marca 2017

Bajkowe casy na telefon

Cześć to ja wasza Bajeczka. Mam nadzieje, że ostatni post wam się podobał.
 Dzisiaj mam dla was szybki post dla posiadaczy telefonów.
Większość z nas jak ma telefon to nie chce, żeby się zniszczył dlatego też kupuje się na telefony casy.
Dzisiaj chciałam wam zaprezentować kilka wzorów casyów z motywem bajkowym.

Atomówki tutaj bardziej mi się podoba Bajka a Tobie ?
Fineasz i Fer najbardziej mi się podoba nr. 4 jak Fretka całuje się z Jeremiaszem. 
Z Miracullum: Biedronka i Czarny Kot znalazłam tylko jeden case :(
SpongeBob Kanciastoporty idealna obudowa dla Ciebie i Twojej przyjaciółki :)
No i na konies Niesamowity świat Gumballa, tutaj nie wiem, który case najbardziej mi się podoba. 
Jak wam się podoba taki post ?
Chcecie żeby było ich więcej ?
Zapraszam do komentowania :)

1 komentarz:

  1. W sumie fajne propozycję na kupno casy, Fajnie piszesz bloga, witaj w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń

Hej jeśli tak jak ja lubisz bajki zostaw komentarz. Niech nasz bajkowa rodzinka się powiększa :)