sobota, 4 marca 2017

Gry z moimi ulubionymi bajkami

Cześć, to ja wasza Bajeczka :)
Dzisiaj jest sobota jestem pewna, że każdy znajdzie dzisiaj troszkę wolnego czasu, żeby pograć w gry, które dzisiaj chcę wam zaproponować.
Są to gry z moimi ulubionymi postaciami z pięciu bajek.

Pierwsza gra jest o dwóch braciach Darwinie i Gumballu z bajki Niesamowity świat Gumballa.
Gra polega na przeskakiwaniu przeszkód, czym dalej tym lepiej. Czym dalej tym Gumball  szybciej biegnie, mój rekord w biegach to 975 metrów.
Dasz radę pokonać mój wyniki ? Jeśli tak to nie zapomnij się pochwalić w komentarzu :)
Jeśli chcesz zagrać razem z Gumballem i Darwinem  kliknij w słowo BAJKA.

Druga gra jest z kreskówki Fineasz i Ferb, w grze wcielamy się w mojego ulubionego agenta Pepe Pana Dziobaka. Do pokonania mamy trzy trudne misje, w których oprócz walki z Heinzem Dundersztycem musimy jeszcze uwolnić innych agentów.
Jeśli tak jak ja chcesz pokonać Dundersztyca to kliknij w napis BAJKA.
Jeśli Ci się udało przejść wszystkie poziomy pochwal się i napisz o tym w komentarzu. 
Ale ostrzegam ta gra jest naprawdę trudna więc może być ciężko ją przejść.

Gdy już Ci się znudzi walka ze złem to zapraszam Cię do gry numer trzy.
Gdzie za zadanie mamy ubrać księżniczkę Elenę.
Do wyboru mamy różne fryzury, stroje i można nawet wybierać minki :)
Jak wam się podoba moje przepieranki Eleny?
Niestety nie dało rady pasemek usunąć, ale chyba Elena nie wygląda tak źle, prawda ?
Jeśli chcecie ubrać Elenę po swojemu wystarczy kliknąć w słowo BAJKA

Czwarta gra jest o gotowaniu postacie, które tam występują to SpongeBob, Patryk i inni bohaterzy z innych kreskówek. Z poziomu na poziom gotowanie robi się coraz trudniejsze, razem jest 12 potraw do ugotowania. Niestety nie udało mi się przyrządzić ostatnich trzech potraw. Nie wiem może komuś się to uda jeśli tak to nie zapomnijcie się pochwalić tym wielkim osiągnięciem :)
Jeśli chcesz się zmierzyć w szalonej kuchni wraz z SpongeBobem i przygotować hamburgera z paznokciami to kliknij w napis BAJKA.

Czas na ostatnią propozycję, w tej grze mamy za zadanie posprzątać ogród Biedronki. Oprócz tego po po wykonaniu zadania można pozmieniać kilka rzeczy w ogrodzie biedronki.
Jeśli chcesz pomóc Biedronce w posprzątaniu ogrodu to kliknij słowo BAJKA

2 komentarze:

Hej jeśli tak jak ja lubisz bajki zostaw komentarz. Niech nasz bajkowa rodzinka się powiększa :)